智能家居 - 2.小米米家篇

由淺入深,先講講小米系列,如果單純只用小米app控制同埋設場景,
已經滿足到個人需求嘅話,其實係可以考慮所有智能設備都用小米,
但我個人就比較想用返HomeKit(因為用iPhone),
所以並唔係全部野都用米家。
因為唔係所有米家智能設備都Support HomeKit。

如果你係打算只用米家就足夠,基本只要買個多功能網關,
再加你需要嘅設備就可以。

上一篇都提過,智能家居並唔係搖控/聲控開關電器/燈咁簡單,
而應該做得更加人性化、自動化,係你需要嘅時候就自動開/關。

而要做到呢個效果,一般都要用到感應器。
大致上較常用嘅就係 溫濕度計、人體感應、光照感應、門窗感應。

當然如果會用到好複雜嘅場景,可能仲會用到水浸感應、空氣檢測儀等等。

跟住就係電器/燈嘅開關,牆上面嘅開關制,燈制,可以用綠米開關,
我試嘅時候市面上最新仲係綠米D1開關,但我打緊呢篇文章嘅時候,
已經出左綠米E1,E1個Size比D1更細,就算個箱底唔太大都裝到。
PS: 提醒一下大家,一般香港嘅燈制都係無零線,
除非裝修時有叫裝修師傳拉埋零線,
如果唔係,一般都只可以買單火線版。
PS2:電嘅野,最好都係搵返有牌專業嘅水電師傳整啦
🤪
另外如果有需要可以買埋無線開關,變相可以係其他位置都開關到某電器,
甚至開始某個場景,以我自己為例,就Set左單按一下係"返到屋企"(開某啲必開電器/燈),
連按兩下係"離開屋企"(關晒所有電器/燈),其實佢仲可以set長按,但我未諗到set咩好😆

電器方面,可以買智能插座、智能拖板,但小米無出英式款,
如果電器都打算用米家控制,你可能要剪左個英式三腳插換大陸三腳或兩腳;或者加個轉插。

將各個配件根據說明書方法加入米家
(大部份都係點右上角+號,再點右上方格,掃瞄說明書QR Code)
PS: 記得地區要揀"大陸地區",大部份呢D設備都唔Support香港地區。
PS2:最好買返大陸行貨,唔好買香港版,因為未必加到入"大陸地區"米家。

加完設備之後,就可以係場景度set條件,以下圖為例,
我set咗偵測到有人移動,光照度低,就自動開燈。
最底仲可以set生效時間。

所以如果有埋溫濕度計,就可以set高過幾多度就開風扇/冷氣;
(冷氣就配合埋門窗感應,關晒門窗先會開)
低過幾多度開暖風機/暖爐;濕度高過幾多就開抽濕機;
有空氣檢測儀嘅話,就空氣差,開空氣清新機……如此類推。

當然啦,再進階啲仲可以裝小米電動窗簾,以日落日出時間去設定開關窗簾。

大致上就係咁啦,下一篇會講講易微聯(eWeLink)同埋塗鴉(Tuya)。
同埋會拍條片俾大家比較下綠米D1開關同易微聯WiFi開關嘅分別。

發表回覆

你的電郵地址並不會被公開。 必要欄位標記為 *